FANDOM

Ik Dr. Prof. Cornelisse bestudeer bananenfysica en ben hoogleraar bij het BLD (Batselijk lyceum Delft).

Er zijn verschillende soorten bananenfysica.

  • Banavianenvoer.
  • BANAAN.
  • Verrotte bananen.
  • Dat is het wel.

Banavianenvoer.

Mijn favoriete soort is de banavianenvoerstudie, en ik heb daar ook een Michael Nicht prijs voor gekregen en een hoopje Dixi awards. De banavianenvoerstudie gaat over het fenomeen Banavianenvoer en hoe de zwaartekracht van Kepler-10b daar dus helemaal niks te maken mee heeft. Het is moeilijk om te begrijpen hoe erg die bananen stinken als ze verrot zijn. Het gene waar ik mijn prijzen heb gewonnen is deze zin: "Banaan betekend bavianen...voer..."

Vandaag de dag ben ik nog steeds bezig met de raadsels van het banavianenvoer uitzoeken. Een van onze nieuwe ontdenkkingen is dat de zwaartekracht van de planeet KG348 ook helemaal niks er mee te maken heeft. Misschien wel de maan, maar dat is voor na de lunch. Wat ik nu dus ga doen, dus zie je later, homies voor life.

Ik heb net geluncht, en ik ga nu vertellen over de andere drie onderwerpen van de bananenfysica.

BANAAN.

Dit gedeelte van onze prachtige studie gaat over het eten, en het lekker knijpen in bananen. Dat eerste gedeelte heb ik tijdens mijn lunch gedaan, dat tweede doe ik terwijl ik dit artikel schrijf. Het beste is om lekker in verrotte bananen te knijpen. Dit komt omdat de verrotte bananen dan toch nog nut hebben!

Verrotte banaan.

Dit gaat over waarom sommige bananen verrot zijn. We hebben ontdekt dat dit sneller gebeurt als de bananen niet in een koelkast liggen, mede dankzij de koelkast waar Sjonnie zijn mooiste drukjes bewaart. Blijkbaar verrot een banaan ook sneller als je er een zak stront op legt (ook mede dankzij Sjonnie).

Dat is het wel.

Dit is ook heel belangrijk voor de banavianenvoerstudie. Sommige mensen zeggen namelijk dat bananen geen bavianen voer zijn, dus daarom zeggen wij bananenfysicussen, zie aspect 4 van de bananenfysica.